Raporty w połowie semestru
Raporty te zawierają kilka obszarów, z których każdy jest oceniany w oparciu o wyniki w nauce i poczynione postępy. Poniżej opisujemy niektóre z elementów podlegających ocenie:
Komunikacja słowna
Umiejętność rozmawiania po angielsku jest głównym powodem, dla którego zaczynamy naukę tego języka. Oceniając ten obszar, zwracamy uwagę na wymowę, zakres używanego słownictwa, pewność siebie podczas mówienia oraz zaangażowanie ucznia.
Komunikacja pisemna
Wraz z ciągłym rozwojem usług online i mediów społecznościowych, umiejętność poprawnego pisania pozostaje kluczowa. Ocena umiejętności pisania skupia się na ortografii, zakresie używanego słownictwa, strukturze tekstu oraz na tym, jak celnie przekazana została informacja zawarta w tekście.
Nauka indywidualna oraz prace domowe
Ze względu na bardzo nowoczesne podejście do zajęć oraz na nowy system learning hub, chcieliśmy w jak najlepszy sposób przedstawić naszą pracę i zaangażowanie włożone w ten obszar. W klasie możemy wprowadzać język obcy i wspierać uczniów w jego tworzeniu, jednak indywidualna praca w domu wzbogacona o udostępnione materiały jest nie mniej istotna. Aby ocenić ten element kursu, bierzemy pod uwagę odrabianie prac domowych, jakość ich wykonania oraz prace wykonane w learning hub.
Gramatyka
W każdym magazynie jest część poświęcona gramatyce, aby rozwijać umiejętność używania języka w poprawny sposób. Nauczając gramatyki przykładamy szczególną wagę do tego, by dzieci wykorzystywały zdobytą wiedzę – i im więcej języka przyswoją, tym większe robią postępy. Ocena odbywa się poprzez wykonanie szeregu projektów podczas zajęć.
Słownictwo
Podczas każdej lekcji wprowadzane jest słownictwo. To niezbędne do efektywnej komunikacji, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Zachęcamy uczniów do używania nowo poznanych słówek podczas realizacji projektów i oceniamy ich na tej podstawie.
Ogólne komentarze
To podsumowanie pracy ucznia podczas całego kursu. Ta ocena bazuje na wynikach, zaangażowaniu oraz zachowaniu podczas zajęć.