Date
Czwartek 06 Wrz 2018 do Czwartek 06 Cze 2019

Webinaria będą się odbywać dwa razy w miesiącu, w czwartki o godzinie 21.00. W drugim semestrze roku szkolnego 2018/2019, nasi doświadczeni prezenterzy skoncentrują się na następujących zagadnieniach:

  • Wyzwań w codziennej pracy nauczycieli – nowe technologie, specjalne potrzeby edukacyjne itp.,
  • Budowanie relacji – elementy coachingu przydatne wszystkim nauczycielom, którzy chcą pełnić rolę lidera edukacyjnego,
  • Przygotowywanie do egzaminów certyfikujących – błędy popełeniane popełaniane przez polskich zdających, kryteria egzaminacyjne egzaminów Cambridge, testu IELTS itp.;

Zróbcie sobie kubek herbaty lub kawy. Usiądźcie wygodnie w fotelu. Weźcie udział w webinarium i dajcie się zainspirować!

Harmonogram szkoleń

Data Temat Prowadzący Zapisy
3.01.2019, godz. 21.00

Egzamin na szóstkę, czyli jak poskromić test ósmoklasisty. Część 4

Czy mediacja jest sposobem na otwarcie na język obcy? Parafrazowanie, podsumowywanie, tłumaczenie, czy sporządzanie notatek może sprawić, że uczniowie podniosą swoje kompetencje językowe. Joanna Powałowska podpowie jak włączyć tę metodę do planu swojej lekcji.

Joanna Powałowska jest specjalistką ds. nauczania oraz Centre Managerem w Centrum Egzaminacyjnym British Council w Poznaniu. Entuzjastycznie podchodzi do innowacyjnych form edukacji - jej pasją jest ocenianie kształtujące, a na swoich zajęciach wykorzystuje nowoczesne technologie. Oprócz nauczania dzieli się swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem z nauczycielami podczas webinarów, szkoleń oraz konferencji metodycznych. Jest kierownikiem zajęć językowych w wielkopolskich szkołach.

https://zoom.us/j/288186105

 

 

 

17.01.2019, godz. 21.00

Nauczyciel XXI wieku

Część 1: Uczę Maluchy i podnoszę kwalifikacje

1 sierpnia 2017 r., Ministerstwo Edukacji Narodowej wydało rozporządzenie, w którym zobowiązuje wszystkich nie-filologów uczących dzieci angielskiego na wczesnych etapach edukacji, do potwierdzenia kwalifikacji językowych. Termin na zdobycie certyfikatu mija 31 sierpnia 2020 r.

Co rozporządzenie oznacza dla uczących maluchy? Jak sprostać temu wyzwaniu? Jak samodzielnie przygotować się do wybranego egzaminu? Na te pytania postara się odpowiedzieć Bartosz Brzoza. Prowadzący zdradzi również jak zdiagnozować swoje umiejętności, zaplanować naukę, zgromadzić materiały i opracować własną strategię egzaminacyjną. 

Maciej Kwiatkowski

 

https://zoom.us/j/860615246 

31.01.2019, godz. 21.00

Coaching dla liderów edukacji

Część 1: Jak budować relacje z uczniem?

Wkrótce Link dostępny od 30.01.2019
14.02.2019, godz. 21.00

SOS Egzamin

Część 1: Najpopularniejsze błędy popełniane przez polskich zdających na egzaminach

Wkrótce Link dostępny od 13.02.2019
28.02.2019, godz. 21.00

Nauczyciel XXI wieku

Część 2: Special Needs Learners – jak pomóc przełamywać bariery oraz ograniczenia uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Wkrótce  Link dostępny od 27.02.2019
14.03.2019, godz. 21.00

Coaching dla liderów edukacji

Część 2: Jak budować relacje z dyrektorem i kolegami z grona pedagogicznego

Wkrótce Link dostępny od 13.03.2019
28.03.2019, godz. 21.00

SOS egzamin

Część 2: Jak oceniać prace uczniów w kontekście przygotowań uczniów do egzaminów certyfikacyjnych Cambridge Assessment English.

Wkrótce Link dostępny od 27.03.2019
11.04.2019, godz. 21.00

Nauczyciel XXI wieku

Część 3: Nowe technologie, a przygotowania do egzaminów.

 

 

Wkrótce Link dostępny od 10.04.2019
25.04.2019, godz. 21.00

Coaching dla liderów edukacji

 

Część 3: Rodzice mówią spradzam, czyli jak prezentować opiekunom swoje osiągnięcia i metody dydaktyczne oraz zachęcać ich do pracy z dziećmi w domu.

 

Wkrótce Link dostępny od 24.04.2019

23.05.2019, godz. 21.00

SOS Egzamin

Część 3: IELTS, czyli kryteria oceny testu

Wkrótce Link dostępny od 22.0506

06.06.2019, godz. 21.00

Coaching dla liderów eduakcji

Część 4: Jak przekonać innych do wprowadzenia i realizacji swoich innowacji edukacyjnych?

Wkrótce Link dostępny od 05.06.2019

Zapraszamy!

 

 

 

Teachers of English Webinars - teachers, Teachers of English