British Council, organizacja zajmująca się współpracą kulturalną i edukacyjną pomiędzy Wielką Brytanią a Polską, uruchomiła nową wersję strony internetowej, z lepszą funkcjonalnością, łatwiejszą nawigacją i świeżą szatą graficzną. Stronie towarzyszy premiera animacji filmowej na temat szerokiego zakresu działań British Council: języka angielskiego, sztuki, edukacji i społeczeństwa.
British Council tworzy międzynarodowe perspektywy dla osób z Wielkiej Brytanii i z innych krajów oraz buduje zaufanie pomiędzy nimi na skalę światową. W Polsce jest obecny od 1938 r. – W tym roku obchodzimy naszą 75. rocznicę i poprzez nową stronę chcieliśmy podkreślić, że używamy nowych technologii podczas nauczania angielskiego, jak i w innych obszarach naszego działania – powiedział Andy Williams, Dyrektor British Council w Polsce. – Nasza nowa strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, przekierowuje na nasze kanały w mediach społecznościowych, wyświetla filmy wideo i jest dostępna dla osób niedowidzących, gdyż dbamy o różnorodne potrzeby naszych klientów.
Wśród nowych funkcji na stronie www.britishcouncil.pl znalazł się kalendarz wydarzeń organizowanych przez lub we współpracy z British Council: wystaw, festiwali muzycznych i filmowych, konferencji i debat, pokazów teatralnych czy tanecznych.
Główne menu podzielone jest na cztery sekcje: ucz się angielskiego, zdaj egzamin, ucz się w Wielkiej Brytanii, oraz działania w sferze sztuki, edukacji i społeczeństwa. Nauczyciele angielskiego, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje mogą korzystać z dedykowanej dla nich strony.
Kolejna nowa sekcja „Dlaczego warto z nami współpracować?” opisuje możliwości współpracy dla organizacji edukacyjnych, biznesu (w ramach programów CSR), organizacji międzynarodowych i pozarządowych.
Animowany film wideo (http://youtu.be/nBpXOZg1vtc), który wyjaśnia, czym zajmuje się British Council, powstał we współpracy z agencją Leniva Studio.
Nowa strona zapewnia dostęp do wszystkich interaktywnych zasobów British Council, w tym kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter i YouTube), newslettera, bloga Poland Quality Teaching i formularza kontaktowego online, za pomocą którego klienci mogą zadać pytanie organizacji.