Na całym świecie uczniowie coraz wcześniej rozpoczynają naukę języka angielskiego, co pociąga za sobą potrzebę oceny nabytych przez nich umiejętności. Znajomość języka angielskiego ma pierwszorzędne znaczenie zarówno dla szkół, jak i rodziców, jeśli ich uczniowie i dzieci będą uczyć się, rozwijać oraz pracować w środowisku międzynarodowym.

Czym jest Aptis for Teens? 

  • Aptis for Teens jest nowym testem z języka angielskiego dla młodzieży, dostosowanym do ich doświadczeń i zainteresowań.
  • Aptis for teens, przygotowany z myślą o 13–17-latkach, pozwala na szybką ocenę istotnych w danym momencie umiejętności językowych.
  • Polecenia w teście zostały zaprojektowane tak, by odzwierciedlać sytuacje z życia codziennego nastolatka: np. korzystanie z mediów społecznościowych, odrabianie pracy domowej, szkolne wydarzenia czy sport. To nowoczesne podejście do sprawdzania wiedzy pozwala kandydatom w pełni zaprezentować zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
  • Aptis for Teens może być włączony w istniejące systemy kształcenia, umożliwiając skuteczną ocenę oraz monitorowanie poziomu znajomości języka angielskiego wśród uczniów.

Dla kogo Aptis for Teens?

  • Szkoły gimnazjalne i ponadgimnazjalne
  • Ministerstwa Edukacji Narodowej na całym świecie
  • Szkoły językowe
  • Prywatni korepetytorzy i nauczyciele
  • Szkoły dwujęzyczne

Dlaczego Aptis for teens?

  • ukierunkowuje uczniów zgodnie z ich poziomem biegłości językowej
  • ocenia gotowość przystąpienia do egzaminów certyfikowanych
  • ocenia gotowość do podjęcia studiów za granicą oraz wzięcia udziału w programach typu "homestay" (zakwaterowanie u rodziny goszczącej)
  • określa mocne i słabe strony kandydatów, służąc za informację zwrotną dla nauczycieli oraz wsparcie dla uczniów
  • ocenia programy kształcenia
  • sprawdza postępy studentów

Elastyczność testu pozwala także na szczegółowe raporty wyników grupowych i indywidualnych.

Wyniki z każdej ocenianej umiejętności językowej prezentowane są na skali punktowej (0–50), dzięki czemu możliwe jest porównywanie wyników indywidualnych kandydatów oraz określenie progresu językowego w przypadku ponownego przystąpienia do testu. Dodatkowo, każda z ocenianych umiejętności prezentowana jest na skali poziomów od A1 do C według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Kandydaci, którzy przystąpili do wszystkich czterach części, otrzymują także raport z wynikiem całkowitym z testu.

Zobacz również