Celem tego szkolenia jest rozwinięcie umiejętności tworzenia korespondencji biznesowej w języku angielskim, pisania ofert, raportów i e-maili biznesowych. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i narzędzia (wzory pism, niezbędne słownictwo, zwroty i tym podobne), które będą mogli skutecznie wykorzystać w swoim środowisku pracy.
Korzyści dla pracodawcy
- Potwierdzenie zaangażowania pracodawcy w rozwój zawodowy pracowników.
- Rozwój umiejętności pracowników w zakresie skutecznej komunikacji pisemnej w języku angielskim w środowisku pracy.
- Przygotowanie pracowników do tworzenia ofert, raportów i e-maili biznesowych w języku angielskim.
- Wzrost motywacji pracowników, którzy otrzymają oficjalny certyfikat British Council, potwierdzający ich uczestnictwo w szkoleniu.
Korzyści dla pracownika
- Potwierdzenie rozwoju zawodowego – uczestnicy szkolenia otrzymają oficjalny certyfikat British Council.
- Wzrost przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
- Rozwój umiejętności skutecznej komunikacji pisemnej w języku angielskim w środowisku pracy.
- Przygotowanie do tworzenia ofert, raportów i e-maili biznesowych w języku angielskim.
- Lepsze zrozumienie różnic pomiędzy ofertą i raportem; znajomość użytecznych fraz stosowanych w rozmaitych pismach biznesowych.
- Kompleksowa znajomość różnych gatunków pism biznesowych i ich elementów składowych.
- Możliwość zdobycia praktycznych umiejętności pisania tekstów w języku angielskim oraz uzyskania informacji zwrotnej od trenera i uczestników szkolenia.
Szkolenie składa się z trzech modułów:
Moduł 1 – Oferty biznesowe
Moduł 2 – Raporty biznesowe
Moduł 3 – E-maile biznesowe
Moduły mogą być zamawiane oddzielnie lub w pakiecie.
Każdy moduł realizowany jest w trakcie jednodniowego szkolenia obejmującego 6 godzin zegarowych zajęć.
Szkolenie prowadzone jest w grupach od 3 do 12 osób.
W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które posługują się językiem angielskim na poziomie min. średnio-zawansowanym (B1 w skali CEFR).
Szkolenie może być dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta.